Friday, October 16, 2009

Test Ku yG Hampeh...

Minggu nie jer..berderet-deret test...ase hampir tiap hari ader test...penat la camnie...huh biase la da study last minute kan tu ar penat giller...actually aku o.k jer ngan test lain..cume hari nie aku bengang ckit dengan test CTU hari nie...cakap ader soklan objektif n subjektif...tibe2 jawab soklan tadi..huh! cam orang giller...Fulamak!!! subjektif sume...da aku memang takder idea langsung ngan soklan tadi...taw mengarut per tah kat test paper tadi...bengang tu memang ar..cakap cam keling jer...cakap 1st len..pastu cakap len lagi...lagu satu test tu cam tak adil jer untuk kiteorang...budak kos lain dapat soklan senang jer..dapat soklan objektif..kami jer...dapat subjektif sume..uhu...camne la carry marks aku nanty..mesti drop giller...takkan lecture tu tak reti nak tolong student sedikit pon..uhhuhu bengangnye....nampaknye ader lagi ar kelas lepas test nie...da ramai yang tak dapat jawab soklan..huhu...tension meyh da la study weeks untuk sem nie takde..dye lak rajin wat kelas...huhu..camne nak wat revision nie...huhu..abeh la aku karang..kalo kapten tu taw..."cek taw la kapten penceramah terbaik..tapi biar lah tolong ckit bg markah untuk carry mark students sniri..huhu t kalo banyak yang fail..kapten gak yang kene wat report pasal student banyak drop subjek tu...tak ker menyusahkan..."
Aiyo testku tadi hancur jer....takder mood untuk hari nie...

No comments:

Post a Comment

~Rakyat Jelita~