Thursday, March 18, 2010

owh!! sakit giGi lagi!!!

Benci sangat...giGi aq sakit lagi..nape tiap tahun gigi nie asyik sakit jer...
tahun lepas gigi sait sebab tampalan terbuka...sekarang nie lak gigi nak tumbuh lak...naper la lambat sangat dye nak membesar...penat la....tiap tahun dapat sakit camnie...
tadi call Mama jab...kononnye juzz nak bagi taw..nak balek umah...tapi disebabka suare aku yang seksi tu(hahahaha~ buat2 la xbace aper yang korang bace sebentar tadi) mak aku pon tanye....nape sore aq camtu...aq cakap ar sakit gigi...abeh aq mengeluh segala bende kat mak aq...huhu lame tak sembang da dengan mama aq tu....rasenye da setahun tak jumpe dotor gigi...tu pon awal tahun lepas...time tu sebab nak tampal gigi...time aq sakit jer la aq g klinik gigi....tu la pasal...patutnye.....kene check tiap bulan...nie bile sakit jer baru terhegeh3 nak g klinik gigi...hah padan muke>>>kater kat aq sniri....
time aq g tahun lepas tu doktor gigi tu ader kater...ader satu gigi yang tumbuh tu kene cabut...tapi payah ckit la nak cabut...doktor tu kater kene operate...bile dengar jer perkataan "operate" jer aq da nek seram...lagi pon kos dye agak mahal la dalam RM500 untuk seluruh pembedahan gigi tu...huh agak la nak cabut gigi pon kene pakai banyak tu ker...so,aq abaikan jer la...disebabkan harga melebihi kesihatan...so,aq abaikan jer nasihat doktor gigi tu....huhuhu...mak sakit gigi nie!!!....
tadi petang aq ponteng arab..haha penin sangat kepala...so,aq ponteng kelas tu....lagi pon kelas arab takde attendent so tak payah mintak MC...hehehehe~
aq bagi taw kat emak yang aq nak balek minggu nie..aq merengek2 kesakitan..pastu mak aq ceramah kat aq balek....tu sume dugaan...nak hilang kan dosa...hah DOSA2??macam la aq nie banyak dosa...wah mak! menyesal aku g taw aq sakit gigi....k
la untuk kali nie...
myra da mintak broadband dye...t marah lak dye...k bui3..

3 comments:

  1. ala fim... sakit ckit jer.... sakit nk membesar yer fim.... hahahah

    ReplyDelete
  2. yea!! fim dah x bley tinggi dah!! =)

    ReplyDelete
  3. fatin : hah... siyes sakit dowh!! aq ta tpu...kalo ley aq nak hantuk jer pale aq cam kiter men netball tu...tapi sebab sayang nyawa tu...yg tarik balek ayat tu...

    umi : hah gumbira juge arap2 camtu...amin!!

    ReplyDelete

~Rakyat Jelita~