Friday, June 4, 2010

MenGeMaS Ape yaNg Pat0T...


Bile ader orang nak ziarah umah tyme tu la baru aq sibuk nak kemas bilik..
esok PakteH n family datang umah
n diorang nak tido cnie beberape malam
heh!
bile tengok bilik aq yang sesak giler nie
baru terpikir nak kemas bilik
"ape punye anak dara la,
ish3 Memang rugi la sape dapat adek(dats mygelaran kat umah coz i'am d youngest) nie
dari awal cuti tak kemas2 lagi baju dalam beg tu.."
tu mak aq kate ketike tengah berleter dengan sorang anak pompuannye...
hehehe~
tu ckit jer...cume sepotong ayat jer...
ayat yang len better d rahsiakan
terdapat banyak keburukan...
n
rahsia sulit kerajaan negara...

Huhu aq nie pemalas orangnye...
malas sangat!!
ye! saye pemalas...n saye admit statement tu!!
tapi kalo rajin...
jadi rajin sangat!!
bile aq tension,aq suke mengemas barang aq...
n
suke memasak...
tapi pandai masak untuk diri sendiri jer
(hehehe selfish tak?)
sebelum nie memang ta penah masak untuk orang len
masak air n nasi n kek jer
untuk orang len
blum bersedia nak masak yang lebey complicated kat orang len
coz i'am not confident at all..
takot kene kritik
hehehe
dats y la fim suke masak untuk diri sendiri
takder saper nak komen
tapi kalo tak sedap masak
fim kene habiskan jugak
sebab fim yang masak n kene ingat penat taw masak2 camnie
so,kene habiskan gak makanan tu~

sekarang fim tengah mengemas!
so,adekah fim tengah tension???
huhu boley pulak tanye soklan kat diri sendiri..
nie bukan pasal tension sangat...
tapi
sebab terpaksa
kunx
malu pulak bile orang datang
bilik beselerak~
Dari awal cuti,baru sekarang rasenye nak mengemas...
baju kat beg besar tu fim ta usik pon biar jer dalam tu btutup
lagi pon bukan nak pakay sangat baju kurung kalo keluar jalan2..
tu sume sesuai untuk g kelas jer...
n
lagi pon baju g kelas sume baju yang beriman jer
u all noe la UiTM, Arau la...u paling sengal giler..
banyak sangat protokol
kene pakay baju yang beriman jer pegi kelas..
huhu~
so,dats y tak g simpan baju dalam beg tu kat dalam almari
coz
baju tu sume beriman hehehe~
bukan fim tak beriman kat umah
cume fim rase kat umah suke ati jer nak pakai aper yang kite nak kan
takde protokol lagi~
huhu...settle da baju tu~
tinggal yang dalam almari jer...
baju kat almari sume fim letak kat hanger
coz
fim tak suke lipat baju...
tapi skunx tengah berusaha rajinkan diri
coz
kat kolej fim terpaksa lipat baju coz loker kolej amat kecik..
dalam umah,almari fim yang paling banyak hanger...
ye la sume letak kat hanger...
ta de yang nak lipat
hehehe
huduhnye perangai~
yeah dats me!
i'am juz being me..
n
fim puas ati dengan jalan keje camtu..

time tengah kemas2 barang nie...ader membe lak nak ajak sembang...
bukan tak nak sembang tapi i'am so buzy
dengan keje2 nie
so,to myfrenz out there!
" i'am sorry okey...esok kiter sembang yer"
' i'am promise!!'

Tyme kemas2 barang tu...
boley pulak terpikir nak testing2 baju..
hehehe
ingat mall erk???
huhu mengeluh sorang diri lam bilik..
"bile nak abeh kemas nie?"
pastu aq pon relax jab n testing baju2 aq
hehehe
rase banyak lak baju..
mane taknye..
setiap kali keluar mesti nak beli baju
huhu ta penah bertobat
nak saving dwit~
probsnye..
baju2 nie ta ley bawak g kelas..
sangat tak berani
coz a lil bit sexy...hahahaha~
mencube baju2 tu
nak amek gambar...
malangnye takde sape nak tolong amek pagi2 bute nie!!
so,testing la baju2 tu sampai la fim rase penat..
n then,fim pon tertido~
wah da lupe nak mesej member ~
sowiie oke~
~terleka seketika~





No comments:

Post a Comment

~Rakyat Jelita~