Saturday, July 3, 2010

MaRatHoN MoviE

Hari nie patutnye balek kolej..
tapi..
fim malas..
asyik tangguh jer nak packing barang..
so,pagi nie pon..mama fim m'bebel suwuh kemas barang..
huhu~
memandangkan da ta jadi nak balek hari nie..
fim pon g la wat satu keje
*kire kerje gak nie*


kejenye..
tengok movie...
hehehehe~
marathon movie untuk hari nie...
tengok la movie2x kat bawah nie..

~THE KARATE KID~


~RMEMBER ME~


~ALICE IN WONDERLAND~

Tu la koje fim dari tengah hari tadi...
cekang mate tengok tiga2 movie nie...
dari tengah hari sampai la petang...


Lastly, fim baru nak abehkan movie yang last
iaitu Alice in Wonderland..
tapi sempat tengok separuh jer..
coz..
PakSu datang umah bsame2 famili dye..
anak2 dye yang nakal2 tu..
plus
Luqman(ckecik yang baru nak m'besar)
tengok picture bawah nie..

~Luqman~

nie la budak kecik yang baru belajar nak berjalan..
eeee~
asyik isap jari dye jer...
geram la tengok Luqman nie..
asyik nak cubit pp dye jer..
fim suke kiss pp dye...
hehehe~
dye takpe la dak kecik lagi..
hehe dak kecik nie jer yang tak nakal lagi..
cume hyper nak berjalan jer..
eh dye tak pandai jalan lagi la..
juz taw merangkak jer..
huhuhu~
abang2 dye yang len..
nakal sangat..
huhu...
tape2 seb bek Luqman ader...

...........................................................................

Malam nie fim bz ckit..
nak packing barang...
wa tataw nak bawak balek aper..
hehe~
dulu rumate kenal..
skunx da ader rumate baru..
so, fim kene bawak iron pulak dah..
dulu ta payah bawak juz share ngn diorang..
haish!!
mencinye..
agak2
muat tak sumbat sume barang lam satu beg tu..
erm...
kene kemas dulu la
baru la taw...
huhuhu~
lagi pon kawan2 kat kolej tu sume da memanggil2
asyik tanye fim jer "bile nak balek kolej?"
huh!
sabo2..
tunggu jer esok fim datang..
*haish! besa la owang popular memang camnie ekekekeke~perasan toi!!
oke...
stakat nie saje untuk malam nie..
tomorrow getting off to Perlis...
yew!!
bye2 sweethome..
bye2 wifi kat umah..
bye2 garfield..
bye2 katilku...
bye2 mama n abah
hahahaha~
sume nak bye2..

1 comment:

~Rakyat Jelita~