Sunday, January 9, 2011

i'm starving!!

salam,
Rasenye sem nie aku da jadi hantu lapar kowt,,aku asyik lapar jer tak tentu mase,,macam hantu betul! siyes! aku ta tipu!

May be disebabkan ubat Gem0k yang aku beli cuti hari tu,haha tak bersyukur betul kan aku nie,,badan da elok-elok kurus g makan ubat gemok,,ish2 ta patot betul..eh aku memang kurus la tak caye?? meh jumpe aku sekarang!! biar aku sekeh ckit kepala kowang!!




[Gain Eight perasa cokelat]




[dua perase,nak mane satu?]

Nie la ubat yang aku beli,aku dah makan selama 2 minggu da..memang lepas makan tu buat aku ketagih nak makan lagi,bukan ketagih ubat nie...tapi buat aku rase lapar jer,,serius lapar!!
tengah buat blog nie pon lapar teramat even aku da makan berkali-kali.Aku bukan lapar sebab takde makanan,,tapi sebab ubat nie buat aku lapar gila...dasyat betul ubat nie.Lari budget aku sem nie..haish! koje makan jer.

Padan muke kau!! tu la mau gemok sangat!! hahaha (kate kat diri sendiri)
Sebenarnye ubat nie aku rase takde la memberi kesan kat tumbesaran badan,tapi die berkesan kat kenaikan berat badan jer bukan berkesan untuk keberisian badan,hell? ape aku cube sampaikan? Berat aku dari dulu sampai sekrang cume 40kg jer and tinggi 164cm=BMI???
mesti tak seimbang kan?bile aku kire2 BMI aku,berat yang diperlukan 8 kilo lagi...mane aku nak cari 8kg lagi?? sape nak derma?? haha kalo boleh transfer da lame aku buat kan.

Serious ramai ta percaye berat aku cume 40kg jer,,ringan seorang budak,,,nie la dilema aku sekarang. Aku tak leh nak derma darah sebab berat aku tak cukup nak derma darah,kalau aku g derma gak,kompem orang lain derma darah kat aku balek,sia-sia kan...=="

Kalau dah derma darah kan,badan akan naik.So,takpayah la aku susah-susah nak beli vitamin nie segala.




kudap2/jan2


makanan tambahan


Then,disebabkan aku lapar sentiase,,aku pon terpaksa buat stock makanan kat kolej,macam-macam kudap2,jan2 aku ader..chocolate tu perkara wajib!! aku suke makan cokelat bile aku lapar n malas nak cari makanan.

okey tu jer. yeah! memang topic agak boring setiap hari tapi blog aku!! tak suwuh pon kowang follow!..hehehe~ nak bace kisah aku memang boring kan...sapa soh kowang bace.aku soh kowang komen jer..


p/s: mesti korang rase aku nie tak pernah bersyukur dengan ape yang ade an??
aku berusaha nak sihat taw~


2 comments:

  1. sape kata derma darah berat badan naik?? sama je tak berubah pun.. dari zaman sekolah masuk ke u sama je nak cecah 50 punya la susah...

    ReplyDelete

~Rakyat Jelita~