Friday, February 25, 2011

Contest: "Saya nak join bloglist Nelly The Strange"


Salam guys,girls n stalker..
Hari nie dah terlajak tido sampai kelas pagi tu pon aku dah ponteng,,sorry en.kimi. Mane taknye satu malam aku tak tido gara-gara penangan tengok movie sampai pukul 6 pagi. HAHAHA.

okey. stop!! Petang nie aku memang terlebih takde keje,so kononnye nak edit blog lagi tapi disebabkan cik Nelly nie da follow blog aku. So,aku dengan selambernye terjah la blog die. jeng..jeng...


Aku tengok ar post die..ish2 blog otai nie..peminat blog die pon ramai,,eh orang nye pon cute.jab...jab..tengok ade contest ar!! bloglist tu. Hee~ memandangkan aku tak pernah-pernah join contest pape,aku pon teruje la nak join. Harap sempat lagi ;)
[ops!! mukadimah panjang giler =="]






Syarat-syarat....anda mestilah:


  • Copy BANNER yang Nelly dah sediakan dan linkkan ke entry ini.

Dah paste banner kat atas tue..tengok-tengok la ;)

  • Paste kan kat entry, dan buatlah entry ringkas bertajuk :
Dah citer ckit sebanyak,,hehe nak taw lebih detail terjah blog Nelly.


  • "Saya nak join bloglist Nelly The Strange"
Dah letak kat tajuk atas sekali tue


  • Yang belum FOLLOW, sila follow ye . .
Dah follow....


  • Korang pilih nak masuk kategori mana : Otai , Sempoi , Cool
aku rase nak masok kategori 'sempoi'..nak kate blog aku cool tak jugak..otai lagi la jauh sangat.

  • Tinggalkan link anda kat ruangan komen entry ini.
Jap lagi lepas post entri nie akan ditinggalkan link kat komen blog Nelly


  • Tarikh tutup: 29 MARCH 2011
rasenye sempat lagi nie nak join,aku pon baru terselak blog Nelly..takpe2 Nelly kate sempat lagi :D


  • Tag dekat 3 orang ok . .
    Fatin Afiqah

    Dyana
    Lolz

    Klu korang rasa nak join bloglist nelly nie...KLIK SINI

    3 comments:

    1. Terima kasih sudi join ..
      =)

      hehe ..hope boleh mngeratkan lagu ukhwah ..
      =)

      ReplyDelete
    2. hehe takpe manfaatkan mase yang ade ;)

      boleh2...kenal2..

      ReplyDelete
    3. hyep! tenkiu tag saye! :)

      insyaAllah nt ade mse sy join n bt entry ok? :)

      ReplyDelete

    ~Rakyat Jelita~