Saturday, March 19, 2011

SUKOL

Salam u'all,,

eh aku saje update entry even date yang aku letak tu tipu jer hehehe,nak update ta sempat nak update tapi..aku da buat blog nie macam buku sejarah tingkatan 5 tu...so, aku akan letak tarikh tu juge untuk entry nie.So, tade la penipuan cume aku lambat nak publish jer entry nie.

Well, tiap minggu aku busy ngan aktiviti kolej la bengkel tah pa2 la...penat tao tak...nak update blog pon tipu tarikh hahahaha..This week still ta ley balek sebab ade Penutupan SUKOL...taw ke ape tu sukol? haha aku pon tataw...tapi nie salah satu aktiviti sukan antara kolej kat UiTM Perlis nie. Tengok banner kat bawah nie mesti taw,,sah2 melibatkan sukan kan.


tu dia SUKOL

So, hari nie malam sabtu kiteowang mahasiswa n mahasiswi UiTM beramai g sport com. Nie actually nak amek sticker emas...yer la rakyat2 kolej perlukan sticker tu nak dapat kolej.[terpaksa pegi sebenarnye=="]

Memandang this year adelah last year bagi kami,so kiteorang pon pegi la..lagi pon setahun sekali jer kan...so, snap picture banyak2. Tada!!!







Warga Kolej Teja


bersama Dato' Prof. Ir. Dr. Sahol Hamid Abu Bakar (VC UiTM Perlis)


Hantu kakLimah

Setakat nie aku nak upload video tapi line probs sangat la..video yang aku rakam, dari pembukaan sampai penutupan SUKOL. tapi takpe la korang cari la sendiri kat Youtube...orang len punye video pon jadi la.

2 comments:

  1. awalnya korang dah sampai Sport Com!!!!

    ReplyDelete
  2. Tawu takpe...tu sume kerahan warga teja...haish semayang jemaah kat sportcom la,

    ReplyDelete

~Rakyat Jelita~