Saturday, August 13, 2011

clearing my Facebook friends list


Salam u'all!

ouh bestnye balek rumah,perasaan tak dapat nak ungkap. seriusly dah lame aku tak balek rumah,bile dah balek rumah tu tak henti-henti bersembang ngan mak kesayangan aku nie. oh miss that moments damn much! MAMA! I love you till the end my life. Be proud coz i had U in my life.

ok. dah habis mukadimah. Actually pagi nie i online,then i rase banyak sangat orang yang i tak kenal kat fb tu. Rase macam pelik je kalau i post status or something yang bukan2 kat wall. Diorang2 nie mane kenal aku kan. Kalau dah tau perangai aku tu. takde la aku jadi macam weirdo sangat kan. Aku nie nampak jer nakal,gile2 tapi sebenarnye hati.fuhh! tak payah nak bagi tau ar.korang mesti tengok muke aku sekali. Dah tau aku innocent. HAHAHA. okay2 jangan nak riak eh.

Aku sebenarnye tak sampai hati nak remove2 korang yang aku tak kenal nie. Tapi nak buat macam mane, aku sebenarye dah lame bagi korang peluang mengenali aku.TAPI korang tak! tau nak friend list ramai je. Memang aku remove jer ar korang. Maaf.

Aku tak suke kawan fb aku ramai sebenarnye. Aku harap aku ade 2 accaunt facebook. so, satu untuk official satu lagi yang untuk saje2. Yang official tu untuk family,kawan2 terdekat aku,cekgu2 sekolah tadika rendah menengah sampai la lecturer masuk uitm kan. Bukan maksud aku saje2 tu untuk yang main2.maksud aku akaun saje2 nie untuk kawan yang aku tak kenal or tak beberape kenal. Plan tu coming soon kot.Tapi korang jangan risau bile akaun fb II tu ade,aku add korang balek nah. Just buat mase nie tengah dalam renovation lagi. So peminat kat luar tu sabar2 ye hek2.

Ouh kepade kawan2/Fb firends/strangers/stalker yang membace post nie,Harap2 la korang paham pendapat aku. Aku bukan tak nak kawan korang cume. Aku berase tak selamat kat diri aku kalau aku cerite terlebih2 sangat. Dalam kate lain,aku tak berani nak percaye orang yang aku baru kenal. Okay2 kalau betol la u'all nak kenal sangat dengan aku insan yang tak seberape nie. Add la account facebook aku yang ke-2. Fahimah Rashid II.

sekian.


salam.
=)



No comments:

Post a Comment

~Rakyat Jelita~