Tuesday, November 1, 2011

Blog Rosak?

Salam Uols!

hah pening lalat I. Macam -macam aku letak kat dalam blog nie, pastu letak page len,pastu tulis balek Love's Story zaman dulu2. Eh aku ade perasaan lagi? hurm kalau kate takde, tipu lah kan. Ade sikit, tapi tak nak ungkit kisah lalu. Just buat tatapan umum je link tu. At least bila ex(s)-aku singgah blog nie die tau cerita sebenar kan.

Okay blog memang under construction. Lagu tu saje letak,biar ade feel sikit time nge'post entry tu.hee~

Sekarang dah bertukar! aku letak lagu-lagu korea hehehe. sorry kalo lagu nie bising. eh saje nak memeriahkan lagi  blog yang sadis nie.

Takde ape pon nak update saje membebel. Okbai!

2 comments:

  1. =) aku dh bace dh apple pie tu semlm ahahah
    p/s= robot ape yg jatuh dri langit ni..... comei

    ReplyDelete
  2. umi! thnx bace..eh bukan setakat apple pie...strawberry pon ade hee~

    haha robot kotak2 haha...hehee kalo tengok kat blog tedy lagi lah bersepah teddy. haha

    ReplyDelete

~Rakyat Jelita~