Thursday, November 3, 2011

#Movie/Drama Korea

Salam Uols!

Kali nie aku nak review ceita korea pulak. Nie ceria drama korea. !st aku layan citer nie kat tv tapi sekarang aku dah masuk keje terpaksa la aku layan online punye kat Youtube.
Orang kaki movie memang camnie walaupon tengok online tak laju. At least aku dapat kejar episode cerita tu,aku dah puas hati.

Nie lah cerita yang aku maksud kan:

He Who Can't Marry

actors yang membintangi..


Here synopsis [eh sorry gune bahasa penjajah sikit,lagi pon sinopsis amek kat mysoju.com] :


Cho Jae Hee is a man in his 40s who is very stubborn and hasn't gotten married yet. His personality is so unbearable that women don't find him attractable nor a good candidate for marriage. However, Jae Hee, is perfect in everything that he does. His life will be surrounded by three different women. Jang Moon Jung is a doctor that he meets one day, Jung Yoo Jin is his neighbor whom he meets due to a disturbance, and Yoon Ki Ran is his colleague at work


Pandangan aku tentang cerita nie:

Aku rasa cerita nie kelakar,event starring cerita nie tua-tua tapi pelakon tu pandai bawa watak die yang nampak macam bodoh je. Eh 1st time aku tengok,asyik kerje gelak je. Aku kadang-kadang je layan cerita nie,sebab pagi-pagi kan aku kerja. Tapi boleh tengok ulangan die time weekend. Yang tak boleh blah tu aku nak gelak bile, Jo Jae Hee tu guna kupon diskaun untuk 1st time punye date. Haha alahai nak jimat2 pon jangan la nampak sangat.okay memang kelakar. Dalam banyak-banyak watak kan Jo Jae Hee tu la yang paling kelakar+lembab+degil sume ade. Aku rase kalau ade lelaki macam die kat dunia nie memang susah nak cari calon isteri.  Okay tak nak cerita lebih-lebih sebab aku takot korang salah paham pulak, sebab aku sendiri tak habis lagi tengok cerita nie. Tengah menghayati. 


By the way nie just review aku je. Memang kalau ikutkan kan kawan-kawan aku yang minat korea,diorang tak layan sangat cerita-cerita yang hero2 nye tak kacak. Mesti pilih yang kacak. Tapi bagi aku semua tu tak penting. Yang penting jalan cerita die best. Event kau tak kacak tapi kau sweet takpe aku terima semua tu. Ke'sweet'an kau tu dah cukup buat kau nampak kacak. Haha okay dah lari tajuk.BHAHAHA~





2 comments:

~Rakyat Jelita~