Thursday, December 15, 2011

Guess what?

Salam uolls!

Hoyeee! hari nie I happy sangat dapat mende nie,bukan ape pon tapi CD KHUNTORIA yang I nanti-nantikan. hehehe. Dulu-dulu asyik keje download je tapi tak larat lah. DAh pakai Berukbeng (Broadband) nie memang jangan harap la aku dapat download movie kan.

WGM KHUNTORIA

Mak aku yg sign postage tu tertanya-tanya ape la bende yang kawan aku bagi nie??
*sambil buat muke binggung*


eh takde mukadimah pon terus ke point yang penting,tengok betapa excited nye aku dapat bende nie.hahaha. wah sudah lame aku tunggu. Akhirnye dapat jugak.Aku tau korang akan kata aku ketinggalan zaman,sebab cerita nie dah berkurun dah.Tapi ada aku kesah? Ini lah orang yang life die malas nak keluar pegi Mall,malas nak penatkan tenaga mencari CD korea. Just beli online je. Hahaha. Tetibe terpikir dunia di hujung jari,takpayah ada mall pon tak pe, boleh beli barang online. sume tengok depan laptop je.Duduk umah senyap-senyap, Guna Maybank2u. Transfer. Yeah dapat barang yang kite nak tu!


Ok la nak layan Khuntoria lah bubye!




p/s: thanx Cik Sara Yasmin sebab hantar CD nie.
[sila click kat nama die,untuk tengok blog]
uolls kalau nak beli CD pape tak kira la korea/Jepun/matsallleh etc.
boleh lah order kat cik Sara nie.
Bak kata die nie macam tokey CD lah.
HAHAHA.
okbai.Salam.

1 comment:

  1. hai fim..bru jumpe blog ko dow...haha...malunye ko promote bisnes aku,,,tq la yer..ahakz!! spotted!!!pic yonghwa kat tepi..harhar

    ReplyDelete

~Rakyat Jelita~