Thursday, July 12, 2012

Movie Marathons

Salam uolls!

Cuti nie lagi lah saye tak tau nak buat ape,,menikmati wifi yang free seumur hidup di rumah kakak saya sangat lah boring,,kenape? dah name pun wifi free,,confirm confirm lah lembabs! buke 3 tabs dah hilang connection. grrrrrrr.

Geram serupa nak makan orang je, so saya pun bersiar-siar dalam rumah kakak nie sambil mengemas rumah,,,tau ape saya jumpa? eh bukan harta karun tau. lagi best dari tu.

THIS!!!!


Ouh Baby I like it!!! ofkos lah senyum sampai ke telinga, walaupun semua CD nie dah lame, dah berabad orang  tengok, tapi saya kan peminat movie yang tegar,,tengok berkali-kali pun tak boring...


Smallville full series okay! XD


Apa lagi yang best ialah saya jumpe koleksi "SMALLVILLE" dulu-dulu time sekolah tak dapat layan cerita nie,,time tu tengah SPM ke ape ye? tah tak hingat tapi memang tak dapat nak layan sebab ittew sekolah. Okay ini memang pengubat keboringan. Sukenye!!!

lagi..lagi...

Winter Sonata

Ini adalah antara salah satu drama  Korea terAWAL di Malaysia,, mesti lah wajib tengok..


Lain-lain cerita ade lagi,semua full series contoh macam Alias, 24, Band of Brothers, Prison Break, The Return of The King, How I Meet Your Mother, A New Hope, American Pie, Twilight, My Name is Khan, Gossip Girl, Star Wars etc. etc. etc.

Banyak kan cerita yang kite patut tengok. Hihihi. Nanti mata saya boleh serupa panda kat bawah nie...

Mr. Panda!



:)

2 comments:

~Rakyat Jelita~