Sunday, October 20, 2013

Broga's Hill

Salam iolsss,


Memandangkan followers ku sudah tidak berminat membaca blog gua,,iosl hanye memberi salam kepada diri sendri sahaja..haha okay mari sambung apa beta mahu sampaikan..mari..mari kalian semua..mari fokus pada beta...


okay setelah berkurun aku nak naik Bukit Broga,,yeah aku buat plan nak pegi dengan En. S tapi apakan daya En. S sudah berpunya sekarang, so batalkan niat tu yer,,jangan nak lepak dengan laki orang dah. okay nasib ade kawan2 yang suka hiking jugak.

Yeah perjalanan bermula pukul 7 pagi,ape pukul 7 PAGI????? hek ye lah dalam seminggu 2hari je aku boleh bangun lambat. erkkk..jangan ingat aku tak semayang subuh eh. Kalau setakat nak tengok sunrise pegi Broga baik aku duduk rumah je hari-hari aku tengok sunrise. Okay haha itu keluhan hati aku sebenarnya tak. Mari baca lagi. Best tau hiking nie, sape tak minat boleh blah k!


yeah Hiking sangat best ape lagi pegi dengan membe yang korang dah lame tak hang out.
Selepas bergerak mengambil semua penumpang kami pun bergerak menuju ke destinasi. its location on Semenyih.

Yeah lalu jalan kampung sangat relax perjalanan tu, sama sekali terubat rindu kat kampung.
Semayang Subuh kami tunaikan dengan Petronas sebelom Bukit Broga tu. Situ satu satu nya tempat orang ramai semayang sebelum nak naik bukit Broga.

its Broga time!
lets see these picture!


Good Morning!

Akhirnya angan-angan Barkat nak tengok Sunrise tercapai

Jab rehat jab...semputttt....


Subbhana Allah...cantiknya ciptaan Tuhan

Ketua Planner..bersama Kambeng Bakar die

kami yang menyahut cabaran

Akhirnya ade jugak orang ambilkan gambar untuk kami semua

kembali pulang...

kepoyoan terserlah...

Barkat...hoi tunggu aku lahh..




Hee yang kelakar nie, Barkat was the one who's ever join Palapes, and she is the only excited climbing Broga's Hill, but at the end, she is the only one left at the back.okay conclusion. even ko penah join ape pun kalau ko tak workout before naik bukit nie, ko tetap akan semput...haha sorry Barkat. This is  funny!


Okay by the way its fun, I really love it Hiking, same goes to En. Farid. opss terlepas pulak. Tapi bila kita mahu hiking ya En. Farid? mana janji janji manismu itu. Kahkahkah. okay uols nak buat post lain nie..kbai

No comments:

Post a Comment

~Rakyat Jelita~